زيبايي را از شير بگيريد

  • براي اينكه پوست شما ملايم شود يك تكه پارچه پنبه اي را در شير بخوابانيد تا خوب خيس بخورد آنگاه آنرا روي صورت خود بكشيد و بگذاريد به مدت نيم ساعت روي پوستتان بماند. سپس صورت خود را با آب بشوريد.
  • يك قاشق چاي خوري نمك را در دو قاشق سوپ خوري شير بريزيد و به هم بزنيد. هنگام خواب به صورت خود بماليد اين كار پوست صورت شما را فوق العاده نرم و ملايم مي كند.
  • براي روشن تر كردن پوست صورت دو عدد مغز بادام در داخل شير بريزيد و هنگام خواب به صورت خود بماليد.
  • براي كم كردن اثر لك هاي سفيد و روشن پوست دو عدد دو عدد نخود را در شير بخيسانيد بهتر است نخود ها را بكوبيد سپس آنرا از شب بگذاريد تا صبح خوب خيس بخورد. صبح روز بعد آنرا صاف كنيد و مقدار كمي پودر زرد چوبه و دو الي سه قطره آبليمو به آن بيفزاييد. آنگاه حاصل را به صورت خود بماليد و بگذاريد به مدت نيم ساعت بماند. حال مي توانيد صورت خود را بشوييد.
  • براي شفافيت پوست يك قاشق سوپ خوري شير را با يك قاشق چايخوري هويج و يك قاشق چايخوري آب پرتقال و يك قاشق چايخوري عسل آب شده مخلوط كنيد. آنها را روي صورت خود بماليد و بگذاريد مدت 15 دقيقه در همين وضعيت بماند.
  • يكي ديگر از ماسك هايي كه پوست را صاف و نرم مي كند به اين صورت تهيه مي شود. يك قاشق چايخوري آب ليمو شيرين و يك قاشق چايخوري كوبيده مغز كدو را با نصف قاشق چايخوري خامه مخلوط كنيد. در پايان چند قطره گلاب اضافه كنيد. ماسك شما حاضر است. آكنون آن را روي صورت خود بماليد و بگذاريد 20 دقيقه در همين وضعيت بماند.
  • براي روشن تر شدن و شفافيت پوست و بهبود گردش خون در پوست به اين روش عمل كنيد. يك قاشق چايخوري نخود سبز كوبيده را در يك قاشق چايخوري روغن زيتون مخلوط كرده و به شير اضافه كنيد. سپس آنرا به صورت خود بماليد. تا وقتي كه در پوست خود احساس سفتي كنيد بگذاريد اين ماسك روي صورت شما بماند. آنگاه صورت خود را پاك كنيد.
  • براي نرم تر شدن پوست خشك و زبر دو قاشق چايخوري خامه ( سر شير ) را با يك قاشق چايخوري روغن بادام و چند قطره گلاب مخلوط كنيد. ماسك حاصل را به صورت خود بزنيد و بگذاريد به مدت نيم ساعت بماند سپس صورت خود را با آب بشوييد.
  • در كنار استفاده از ماسك هايي كه با شير تهيه مي شوند و اثر مثبت بر پوست شما دارد، با نوشيدن يك ليوان شير در روز علاوه بر  شفافيت صورت، سلامتي دندان، ناخن ها، مو ها و چشم هاي و در نتيجه زيبايي خود را تضمين كنيد.

برچسب

مطالب مرتبط

0 دیدگاه در خصوص “زيبايي را از شير بگيريد”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × چهار =

دسته بندی