صابون مناسب برای شست و شوی پوست

اگر دنبال شوینده منتاسب برای صورتتان میگردید توصیه می کنیم اول به نوع و جنس پوستتان  توجه کنید سپس به دنبال صابون مناسب برای آن باشید توصیه های متخصصین پوست و مو را در ادامه مطلب برایتان آورده ایم
مسعود داوودی متخصص پوست و مو درخصوص صابون های مناسب جهت شست و شوی صورت گفت: افراد در وهله اول باید از نوع و جنس پوست خود آگاهی پیدا کنند. چراکه نوع صابون برای پوست های چرب و خشک و یا معمولی متفاوت است.
وی ادامه داد: افرادی که دارای پوست های چرب هستند، ترجیحا باید از صابون هایی استفاده کنند که در کاهش چربی پوست آنها موثر باشد.
وی گفت:افرادی که دارای پوست آکنه دار هستند، باید از صابون‌های آنتی بیوتیک استفاده کنند که دارای اثرات مثبت و خوبی در جهت کاهش و بر طرف سازی مشکلات آنها است. همچنین افرادی که دارای پوست‌های خشک هستند باید از صابون‌های مخصوص به خود نظیر صابون‌های کرم دار و گلسیرین استفاده نمایند.
این متخصص پیرامون صابون های معطر بیان داشت: استفاده از این نوع صابون ها به جهت خاصیت تحریک کنندگی توصیه نمی‌شود.
داوودی خاطر نشان کرد: افراد می‌توانند بجای استفاده از صابون ها از ژل ها و یا محلول‌های ویژه شست و شوی صورت استفاده نمایند اما در صورتی که فقط تمایل به استفاده از ژل ها و محلول ها را ندارند از صابون‌های کرم دار استفاده نمایند.

برچسب

مطالب مرتبط

0 دیدگاه در خصوص “صابون مناسب برای شست و شوی پوست”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + 5 =

دسته بندی