ثابت کردن رنگ مو روی سر

رنگ مو را با چه روش هایی می توانیم فیکس کنیم تا بتواند همیشه مانند روز اول درخشندگی و زیبایی خود را حفظ کند توصیه های موثر آرایشگران حرفه ای را در این زمینه برایتان آورده ایم با ما همراه باشید
حسن اعتماد زاده متخصص پوست و مو ، با اشاره به اینکه رنگ‌های مو غیر استاندارد آسیب‌های بسیاری به ویژه حساسیت‌های پوستی را به همراه دارد. اظهار کرد: رنگ موهای شیمیایی با توجه به نوع آن مواد شیمیایی که در آنها به کار رفته است؛‌ باعث ایجاد حساسیت‌های پوستی و ایجاد آسیب‌های پوستی، شکنندگی و سوختگی مو می‌شوند؛ به طوری که پارانتلین دی آمین شناخته ترین ماده حساسیت‌زا در رنگ‌های مو شیمیایی است.
وی افزود: در حقیقت باید هنگام استفاده از رنگ‌های مو و پس از استفاده و شست و شوی رنگ‌های مو توجه شود؛‌در صورتی که فرد دچار عوارض و حساسیت‌های پوستی، زخم‌های سطحی و در برخی مواقع زخم‌های عمیق شد دیگر از آن رنگ مو استفاده نکند.
اعتماد زاده تصریح کرد: افرادی که دچار حساسیت‌ یا زخم‌های پوستی می‌شوند؛‌دچار مشکلاتی شامل ورود مواد سمی یا میکروب‌ها از طریق زخم‌ها به زیر پوست سر و قسمت‌های سطحی دیگر بدن می‌شوند و به دلیل اینکه رنگ‌مو حاوی انواع مواد شیمیایی است باعث حساسیت و بروز آسیب‌های جدی در پوست می‌شود.
وی تاکید کرد: افرادی که دچار حساسیت‌ یا آسیب های پوستی می‌شوند بهتر است پس از 10 تا 20 دقیقه سرخود را بشویند و دیگر از‌‌‌ آن رنگ مو استفاده نکنند و اگر به رنگ موهای شیمیایی حساسیت‌دارند از رنگ‌موهای گیاهی مانند حنا استفاده کنند و قبل از استفاده از رنگ‌موهای شیمیایی از استاندارد و مجاز بودن آن مطمئن شوند و بر اساس دستورالعمل آن اقدام به گذاشتن رنگ مو در سر خود کنند.
اعتماد زاده در بخش پایانی گفت:‌یک باور غلط میان بانوان مرسوم شده است اثر رنگ موهای شیمیایی پس از مدت زمان کوتاهی از بین می‌رود؛ اما در حقیقت موهای تازه رشد می‌کنند و در بسیاری مواقع موهای سفید در امتداد موهای رنگ شده رشد می‌کنند ولی به طور معمول آثار رنگ موهای شیمیایی بر پوست و مو باقی می‌ماند.

برچسب

مطالب مرتبط

0 دیدگاه در خصوص “ثابت کردن رنگ مو روی سر”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − یک =

دسته بندی