تمرینات پشت پا و باسن 

امروز تمرین پشت پا و باسن رو براتون اماده کردم که در سایت lookbeauty به اشتراک می گذارم ،

برنامه تمرینی رو که براتون قرار می دهم سعی کنید هفته ای یک بار انجام دهید و هفته بعد روی جلو پا و چهار سر ران تمرکز کنید .

جلوپا ماشین ۲ست ۲۵ تکراری جهت گرم کردن
اسکات پا باز ، پاها بازتر از عرض شانه ها ۴ ست ۱۲ تکراری
پرس پا خوابیده پا باز ۴ ست ۱۵ تکراری
پشت پا خوابید دستگاه ۵ ست ۱۰ تکراری
لیقت پشت پا ۵ ست ۱۰ تکراری
لانچ راه رفتنی ، برای هر پا ۱۰ گام با دمبل ۴ ست ( این حرکت برای باسن هستش و باسن رو به آتش خواهید کشید ،سعی کنید گام بلند بردارید )
اسکات دمبل بین پا ۲ ست در حد توان

نویسنده محسن رمضانی ( روزنامه نگار ، مربی پرورش اندام و فیتنس )

برچسب

مطالب مرتبط

0 دیدگاه در خصوص “تمرینات پشت پا و باسن ”

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + بیست =

دسته بندی